I løbet af vinteren og foråret 2025 mødtes 56 almindelige borgere fra hele Norge i Framtidspanelet – Norges første civilsamfundsinitierede borgerting. We Do Democracy var sammen SoCentral tredjepartssekretariat. Medlemmerne lærte, diskuterede og kom med anbefalinger til, hvordan Norge skal bruge sin rigdom på den bedste måde for verden, Norge og kommende generationer.


















